پارکهای معروف دبی
نوشته شده توسط : تینا

پارکهای معروف دبی

 

پارک زعبیل دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست های تور دبی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن است. در تور لحظه آخری دبی حتما از این پارک دیدن کنید.خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

باغ معجزه دبی در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: